maanantai 9. syyskuuta 2013

Tyyliryöstö, Lily Collins - Style Robbing Lily Collins

 Kävin eilen katsomassa Saaran kanssa The Mortal Instruments - City of Bonesin!
Tykkäsin leffasta vaikkei se kirjan kanssa ihan täsmännytkään.
Tykästyin sen myötä taas uudestaan Lily Collinsin hiuksiin ja lookiin,
 ja päädyin tekemään niiden inspiroimana pienen tyyliryöstön. ;)
 I went to see The Mortal Instruments - City of Bones yesterday with Saara!
I liked the movie even though it wasn't really faithful to the book. 
Because of the film I remembered again why I like Lily Collins
her hair and her whole look so much.
- And I ended up doing a little style robbery inspired by her. ;)



Kulmakarvat ei ihan samaan kykene kuin Lilyn, 
mutta mun mielestä muuten onnistunut ja helpohko ryöstö!
My eyebrows really can't manage that thing Lily's have going on,
 but otherwise I think this was successful and easy-ish robbery! 

Jeans: JC, Shoes: Forever 21
Button up and Black&White shirt: Gina Tricot 
Lips: Lumene Lip Liner, B3 Arctic Bramble, Mesimarja

Lily Collins pictures: here.
 
~Nadia x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti